luni, 18 iulie 2011

SA NE MAI SI AMUZAM




Femeia-i, lucru evident,
Exact ca un medicament;
Dac-ai putea, ce bine-ar fi,
Să-l iei şi de trei ori pe zi.
Nic Zarnescu



Unei tinere vorbăreţe

E blondă, -naltă şi drăguţă
Şi vocea ei mereu m-amuză;
Aş fi dorit să-mi fie muză,
Da-i mai degrabă muzicuţă. 
Nic Zarnescu



Vecina noastră, zâmbitoare,
M-a invitat la dânsa ieri:
E-a nu ştiu câta iarnă-n care
Serbează-aceleaşi primăveri.
Nic Zarnescu

Cu un mers de mare clasă
Şi la chipuri răpitoare,
Ieri erau femei de casă,
Azi sunt păsări migratoare.
Nic Zarnescu



Cam încurcată-i tragedia
Massmediata şi perenă:
El baltă şi-a lăsat soţia
Şi s-a-ncurcat cu o sirenă. 
Nic Zarnescu



S-au cuplat subit la mare
Şi a fost idilă lungă:
Dânsa se prăjea la soare
Dănsul se prăjea la pungă. 
Nic Zarnescu



Nevestele-s, în căsnicie,
Maiori sau colonei, se ştie,
Dar nişte dame mai moderne
Sunt chiar miniştri de externe. 
Nic Zarnescu



Deplângem astăzi bunătatea
Acestui dulce îngeraş,
C-a fost odată jumătatea
A jumătate din oraş.
Sorin Olariu



Ce e femeia?

Vă fac şi eu o mărturie
(De-aude mama, mă despică):
Femeia-i ca o jucărie -
De umbli mult la ea... se strică!

epigramă de Păstorel Teodoreanu




Vorbeam ieri cu soţia mea
Şi îi justificam cu foc:
"Tu să te-ngrijorezi abia
Când n-o să mă mai uit deloc!"
Laurenţiu GHIŢĂ

Un moş cărunt, în parc, pe lângă raţe,
Văzând o fată-ncepe-a saliva:
"Ce-aş mai pupa-o şi aş strânge-o braţe
Şi, drace,... parcă mai urma ceva...!”
Laurenţiu GHIŢĂ

IN SPERANTA CA V-AM SMULS UN ZAMBET, VA UREZ  NUMAI BINE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu